Fejfájásra Teremtés könyve - avagy az ima segít
2019. május 14. írta: MammyPress Média

Fejfájásra Teremtés könyve - avagy az ima segít

gyogyszer.pngKicsit elbizonytalanodtam! Mert értem én, hogy a csapodár élet stresszes, és ez sok bajnak – köztük néhány neminek is – a forrása. És azt is „vágom”, hogy a dokik azért mennek ügyelet helyett külföldre, mert az orvosi kamara ezt hirdeti – az etikus viselkedés helyett!

Azt is össze tudom rakni, hogy a tízparancsolat a betegségek 70-80 százalékát gyógyítja, sőt: megelőzi – ezért érthető, ha nem a málló vakolatú, romos kórházakba feccölik a drága pénzt, hanem inkább a templomok épülnek és szépülnek! Méghogy nem tesz ez a kormány az egészségünkért…

Ezek után magam is azt gondolom, csupán provokáció volt, hogy a hétvégén sorra adták be a kulcsot a központi ügyeletek, mert nem tudtak több beteget fogadni! Tele van az intenzív, meg nincs ember, meg ilyenekre hivatkoztak – miközben a kápolnák meg kongtak az ürességtől! Drága műszerekért (meg klozettpapírért) rínak, miközben egy feszület és egy biblia elegendő lehetne, ha kicsit végre akarnák a haladást… bezzeg a fizetésemelést az kérik!

Szóval mindent értek, és igyekszem magam ideológiailag képezni, mert már kiskoromban is megtanultam, hogy „a párttal a néppel egy az utunk” – és én nem felejtek! Még arra is emlékszem, hogy hányszor hallottam, hogy Csuhások! Térdre, imához!" – csak bevallom: én akkoriban ezt kicsit még másként értelmeztem!

Azt is értem, hogy minderről (is) a Gyurcsány tehet! Mert nem elég, hogy élve született, de ráadásul úgy kiszipolyozta a pénzt az egészségügyből, hogy három ciklus – meg 23 stadion és 42 templom (esetleg fordítva - ki számolja már az áldást?) – sem elég, hogy a színvonal süllyedését megállíthassák.

Csak azt nem értem (még), hogy mi köze ennek ahhoz, hogy más pártoknak milyen a bevándorláspolitikája? Mer’ így most majdnem olyan, mintha ez valami agymosás-féle lenne…

„Ha a DK-n és a többi bevándorláspártin múlik, akkor az egészségügy is tényleg válságba kerülne, mert az európai baloldal legalizálni akarja a bevándorlást, amelynek az is a része, hogy egészségügyi ellátást akarnak biztosítani migránsok millióinak”

Teljesen megkavarodtam… de igyekezni fogok, hogy tisztázzam magamban a kérdést: ez az egészségügynek hívott romhalmaz épp épül és szépül, az ukrán vendégmunkások ezrei például kifejezetten elégedettek vele! Mi szaladhatunk a templomba, hogy gyógyuljon testünk és – a hamarosan törvénybe is iktatandó – lelkünk. És a DK meg a többi bevándorláspárti ezt elrontaná, mert idehozná migránsok millióit…

Egészen beleszédültem! Megyek is, inkább olvasom kicsit a Bibliát! Fejfájásra talán a Teremtés könyve lehet ideális:

„1 Kezdetkor teremtette Isten az eget és a földet.
 2 A föld puszta volt és üres, sötétség borította a mélységeket, és Isten lelke lebegett a vizek fölött.
 3 Isten szólt: „Legyen világosság”, és lett világosság.”

Na ja! Azt még nem Tiborczék cége csinálta, hanem az – ebből kifolyólag egyértelműen bevándorláspárti – Isten! Talán ezért van, hogy ma már nem ő mondja, hogy mi „Legyen…” – amikor valami „lesz”!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr3914825566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása