Gumi nélkül 35 millió
2019. február 11. írta: MammyPress Média

Gumi nélkül 35 millió

kurvakvagyunk.jpgValamikor a rendszerváltás (vagy mi) környékén azt csiripelték a madarak: egy jó menet a kocsisoron 3000, de gumi nélkül 5000 Ft-ba kerül - orvosi kezelés nélkül. Nos, ha valami fejlődött kis hazánkban, akkor az kétségkívül ez az árfolyam, hiszen – akciósan, csak itt, csak most, azaz kb 5-6 év alatt – három alkalom gumi nélkül akár 35 milliót hozhat a konyhára!

Igen, kurvák lettünk a saját országunkban, vagy legalábbis annak néz minket a miniszterelnökünk. Csakhogy ez a mesterség nem csupán arról híres, hogy ősidők óta része a társadalomnak, hanem a vele járó szövődményekről is, hogy a stricik természetrajza helyett most csak a nemi bajokat említsem hirtelen… Márpedig nemi vagy sem: baj az bőven van!

Mert ugye: rendben, dugjunk egy jót, és – ahogy egy „magunkfajta rendes hazafi”-től elvárás – szüljünk is két-három, esetleg négy gyereket szegény államnak. Ne kalandozzunk most el a filozófia azon kérdésein, hogy az utódok nemzése és az erről való döntés két ember legnemesebb feladata, avagy állami előírás kell legyen – csak simán szüljünk!

Csakhogy itt máris belefutunk az első problémába: ha eltekintünk most az otthonszülés vitatható lehetőségétől ehhez ugye kellene egy kórház! A kórházban esetleg lehetőség a vizsgálatokra, no meg: orvosra, szülésznőre, nővérre, betegszállítóra… Ne adja az ég: működő koraszülött osztályokra! Tudom, Nagy Feró  – és néhány kormányalkalmazott – szerint minden rendben van az egészségügy terén, de sajnos a (bizonyára rosszul megválasztott) barátaim és a saját tapasztalataim nem ezt mutatják… Persze biztos, én vagyok rosszindulatú, tehát lépjünk is tovább a lényegre: éljen az újszülött! Igen, most már bébikötvénnyel is jutalmazzák érkezését, ami ugyan csak arra jó, hogy cserébe születésétől fogva legyen kötelezett az adóazonosítóra, hiszen kamatozgat és az jövedelem. És most inkább hagyjuk, hogy egy baba születése, akárcsak szimplán a kelengye megvásárlása mekkora terhet ró egy családra – aki próbálta már, az úgyis tudja, aki nem, az el sem tudná hinni…

Lényeg, hogy itt a kölyök, de kell(ene) mellé egy védőnő, egy gyerekorvos… Ja, és nem mellesleg: temérdek pelenka – csakhogy elszakadjak attól a ténytől, hogy a magyar egészségügy jelenleg sem rendszerében, sem létszámában nem alkalmas a gyermekvállalásra! A pelenka és a bébiétel azonban nem kormányprogram, hanem olyan tényező, amely a kisded szemszögéből nézve (egészen jól hallhatóan előadott) jogos követelés, melyet nekünk, szülőknek haladéktalanul teljesíteni kell! Méghozzá a föld alól is akár, lopva-csalva-hazudva, ha kell, de azért mégis leginkább pénzért adják őket számunkra. És – ha az ember nem a kormány családtagja, akkor – bizony keményen dolgoznia kell a parkolóban eldobható pelenkáért. Is. S bár meggyőződésem, hogy a jelenleg hatályos gyermekvédelmi törvény több sebből vérzik, azt azért talán biztosítja, hogy egy pár hónapos gyereket büntetlenül ne hagyhassak otthon egyedül…

Márpedig a nagyszülők szerencsére korán halnak (megtakarítva így a nyugdíjterheket), így jobb híján bölcsődébe kell vigyem a jövő szavazóját! Szerencsére most már hallottam, hogy végre temérdek fog épülni – csak azt nem tudom, hogy gondozónő és dadus hiányában ki fog ott majd benne vigyázni az én gyerekemre... Mert valahogy csak ki kellene termeljem a törlesztőrészletet, hogy ne kerüljünk az utcára családostul és persze a baba egyéb igényeit is… Persze ezt a kérdést akkor is feltehetem majd, ha óvodás lesz a csemete: ez a probléma ott hatványozottan jelentkezik, pedig óvodába járni most már kötelező! Miközben már nem a kis lurkóknak, hanem az óvónéninek is könyörögni kell, hogy minden nap bejárjon, és lassan már ő is sírva lépi át reggelente a küszöböt...

Merészség lenne azt mondani, hogy bezzeg majd az iskolában harmonikusak lesznek végre a hétköznapok: a túlhajszolt tanárok egy képtelen, de kötelező tanterv alapján – kötelező, ámde használhatatlan könyvekből –próbálnak gondolkodó lények helyett kicsi zombikat nevelni. A közép- és felsőoktatás dolgaiba már bele se mennék, egyrészt mert a legtöbb családnak úgyis elérhetetlen, másrészt mert az onnan kikerülő “végtermék” a munkaerő piacán egy képzetlen, használhatatlan, ámde a munkáltatók által megfizethetetlen réteget eredményez – az üdítő kivételek pedig jellemzően már külföldön fejezik be tanulmányaikat… és meg se gondolják, hogy hazajöjjenek!

Hogy a gyerek költsége – különösen, ha több is akad belőlük – ebben az első 18-20 évben mekkora tételre rúghat, azt a Jóisten sem tudhatja… Jó, a miniszterelnök talán – ebből is látszik, hogy ő felette áll! Én is felneveltem  ugyan négy gyereket, de sosem éreztem késztetést, hogy összeadjam, mennyire rúghat akárcsak a szakkörök, sporteszközök díja, igaz: én botor módon a saját örömömre  és költségemre  szültem mind a négy kölköt! (Nem is igen kaptam semmit Állambácsitól, pár megalázó helyzeten kívül.)

Most végre még nekem is jut a zsírosbödönből: elvileg nem kell többet személyi jövedelemadót fizetnem! Akkor se, ha megtehetem... Én meg itten hálálkodás helyett azon gondolkodom, hogy ezekből az egyéb csudaizgalmas lehetőségekből bezzeg csak akkor részesülhetnék, ha további négy gyereket is összehozunk otthon. Nem mondom, jól jönne végre egy kis támogatás, szó se róla – és már épp terveztem a kiságy helyét (merthogy az is kell hozzá), amikor végiggondoltam: nem vagyok-e mégis kicsit öreg hozzá… Talán nem nekem szól a támogatás, én már leírható vagyok az ötödik X hez közeledve. De ha már itt tartunk:

Egy egyetemista – életmódja, vagy egyéb lehetőségei alapján – aligha dönt a gyerekvállalás mellet, inkább egy másoddiplomára szavaz, ha teheti! Addig se kell szembesüljön a világ dolgaival! Majd a harminc magasságában esetleg elkezd párválasztáson gondolkodni, és ha elcsábul a Kormány (ágyba)hívószavára, akkor még a negyven előtt összejöhet a harmadik puja. Hogy ezek után majd milyen karrierbe tud még belekezdeni, amely borítékjában számottevően jelentkezik a megspórolt SzJA?!? Hát... esetleg elmehet kormányszócsőnek...

De visszatérve: lehet tényleg én vagyok igazságtalan, meg önző is, és talán a gyerekeimet segíti majd ez a sok szépen csengő lehetőség...

Mondom: talán! Mert melyik pályakezdő fiatal rendelkezik olyan jövedelemmel, olyan hitelképességgel, hogy mind ezeket a támogatásokat igénybe vegye?!? Az enyémek sajnos nem… Pedig nem panaszkodhatnak: mindegyik azt csinálja, amit szeret. De ne térjünk el a tárgytól, maradjunk csak a támogatásoknál: van-e köztük valódi segítség, vagy szimplán egy pénzügyi intézmény promóanyaga az oly sok családot felemelő hitelek lehetőségéhez? Nekem erősen ez utóbbira hajaz, vagyis nem elég, hogy kurvának néz minket az állam, és az asztalunkra is hitelből tenné a pénzt… – de ráadásul nekünk kell visszafizetni! Már ha valaki – a saját barátikörükön kívül – véletlenül felveheti!

Beszélhetnénk még arról, hogy az önálló életüket megkezdve azért ők még a mi gyerekeink maradnak, és hogy ez a tény azért hatással van továbbra is a pénztárcánkra – de ne akarjunk túl sokat: mi emberek, szülők eddig sem számítottunk, miért pont most lenne másképp?!?

Szabadság – én nem pont ilyennek képzeltelek, bár végül is: még én dönthetem el, hogy kivel, mikor és mennyiért… de a többi kérdést lassan már –  bocsánat, de – baszhatjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr414620746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.12. 05:15:26

Atya Isten, a fasiszta Zorbán családokat akar, s nem hajlandó inkább iszlamistákat importálni??? Botrány!

MACISAJT 2019.02.12. 13:14:53

" bár végül is: még én dönthetem el, hogy kivel, mikor és mennyiért… "

Szerintem meg ilyen kinézettel minimálisak a döntési lehetőségeid:
www.yooying.com/kissagnes.mammy

Muhaha

nnnnnnnn 2019.02.12. 13:23:43

komolyan ezek az írások amik vasárnap óta születnek a liberálisok tollából már patológiás jegyeket mutatnak..

movhu 2019.02.12. 13:23:53

"...Majd a harminc magasságában esetleg elkezd párválasztáson gondolkodni, és ha elcsábul a Kormány (ágyba)hívószavára, akkor még a negyven előtt összejöhet a harmadik puja. Hogy ezek után majd milyen karrierbe tud még belekezdeni..."

Jól megfogtad a problémát, még ha nem is tudsz róla. Sajnos az élet ilyen kegyetlen, ha valaki csak 30 éves kora felett kezd el párválasztáson gondolkozni annak lesznek gondjai. Plusz tudom fene nagy divat manapság 40 felett szülni az első gyereket, de azért követendő példának mégse állítsuk már fel.

Nancsibacsi 2019.02.12. 13:25:57

Mindenki magából indul ki - ezek alapján a poszter csak pénzért tudja elképzelni a szexet. Nyilván teljesen másról szól a bejelentést, de hát "ne hagyjuk hogy a tények megzavarjanak, elvtársak!"
Amúgy meg tök érdekes, hogy ilyen nulla blogok, ilyen határ fos posztok index főoldalra kerülhetnek. Mert az index független, persze...

nnnnnnnn 2019.02.12. 13:26:50

@MACISAJT: mondjuk a legtöbb ballib blog mögött kb ilyen alakok állnak szintén

gigabursch 2019.02.12. 13:31:11

Kedves Bloggerina!

Te hülye vagy, nem kurva. Illetve, hogy az utóbbi vagy-e az a saját problémád.

Ellenben az a nő, aki szül, gyermeket vállal, az nem kurva.
S miután az ebben rejlő különbséget nem ismered fel, ezért vagy hülye.

movhu 2019.02.12. 13:32:49

Mintha kicsit sok lenne itt az ellentmondás egy oldalon belül. Pl.:

"a munkaerő piacán egy képzetlen, használhatatlan, ámde a munkáltatók által megfizethetetlen réteget eredményez"
Ha használhatatlan nem fogják felvenni. Az más kérdés, hogy a sok használhatatlan miatt lesz a használható megfizethetetlen. Pontosítsunk, megfizethető, de a cégek szája mindig sír, ha fizetést kell adni. De így van ez rendjén, majd a piac lerendezi.

"Mert melyik pályakezdő fiatal rendelkezik olyan jövedelemmel, olyan hitelképességgel, hogy mind ezeket a támogatásokat igénybe vegye?!?"
Most döntsük már el, hogy az egyetemről kikerült az csóró vagy megfizethetetlenül sokat keres!

"És most inkább hagyjuk, hogy egy baba születése, akárcsak szimplán a kelengye megvásárlása mekkora terhet ró egy családra"
Mondja ezt az írás, ami pont azt fikázza, hogy a kormány éppen pénzt akar önteni a gyerekvállalásba.

nnnnnnnn 2019.02.12. 13:35:51

annyi előnye van ezeknek a blogoknak, hogy látleletet nyújt a libsik totálisan kifordult és beteges gondolkodásmódjáról.

pioneer2016 2019.02.12. 13:37:23

Ezek a hozzászólók remélem elkezdték már a kedvezményekre letenni (betenni) az alapot. Mert úgy látom, hogy ezeknek minden fenékig tejfel.

midnightcoder2 2019.02.12. 13:39:46

Érdekes a postoló, aki szerint aki a támogatások mellett vállal gyereket az kurva, de utána hosszasan sorolja hogy mennyibe is kerül egy gyerek felnevelése.

MammyPress Média 2019.02.12. 13:50:18

@midnightcoder2: A negyedik(!) gyerek után már nem kell SzJA-t fizetni - ezt nevezheted támogatásnak, de inkább (összegében is) egy gesztus...
A többi: hitel, hitel, hitel... Bár sem a pályakezdők, sem az ország lakosságának többsége nem hitelképes - és nincs program arra, hogyan lesz a hitel visszafizetve, vagy mi lesz, ha nem tudják visszafizetni!
De ti csak élvezzétek a “támogatásokat”!

nnnnnnnn 2019.02.12. 13:53:05

@MammyPress Média: a hitel kevesebb lesz vagy elengedik ahogy jönnek a porontyok. kifejtenéd ebben mi a rossz? nem kötelező élni vele, de ha valakinek ez segít, akkor az neked miért baj?

"sem a pályakezdők, sem az ország lakosságának többsége nem hitelképes"
mire alapozod eme állításodat? ja hogy a nagy semmire? oké.

MammyPress Média 2019.02.12. 13:53:58

@gigabursch: Nos, igen... laborban akár egyszerre is összhozható 3-4 gyerek... de a többség általában ezt az ósdi módszert használja! És ha ezt pénzért teszi - 5ezerétrt, 100dollárért vagy 35millióért - azt általában vehetjük kurvának, csak az árfolyam a különbség!

nnnnnnnn 2019.02.12. 13:56:48

"Egy egyetemista – életmódja, vagy egyéb lehetőségei alapján – aligha dönt a gyerekvállalás mellet, inkább egy másoddiplomára szavaz, ha teheti! "

ezt is olyan szépen megmondtad, totál alaptalan semmivel alá nem támasztott fejedben lévő gondolat.

az írás többi részében is összevissza ütöd a saját kijelentéseidet, szóval erről már ne is beszéljünk.

MammyPress Média 2019.02.12. 13:56:54

@movhu: A lakáshitel elött azért a tandíj hitelt vissza kéne fizetni valahogy... persze, hogy kitolódik!

nnnnnnnn 2019.02.12. 13:58:05

@MammyPress Média: tehát szerinted aki él a kormány adta lehetőségekkel és igénybe veszi azokat az csakis a pénzért gyereket szülő fideszkurva lehet mi?

MammyPress Média 2019.02.12. 13:59:52

@MAXVAL bircaman közíró: Kötvénnyel jöhetnek, ha tejelnek, nem kell erkölcsi és mindegy a vallás! Csak kifelé megy a remisztgetés... De hogy családokat akarna? Ezt hol hallottad?

MammyPress Média 2019.02.12. 14:05:05

@nnnnnnnn: Ez nem az én véleményem - a kormány próbál hitelhez kötött “támogatással” fizetni, ha szülsz...
Talán nem ez kéne meghatározza a létszámot otthon!

De akadémikus érveid elött fejet hajtanék - gondolom, az MTA botrány és tüntetés miatt maradtak el, így csak a személyeskedő megjegyzéseid jutottak mára. Nem baj... engem speciel nem zavar - minősíteni meg nem engem fog, hanem téged!

movhu 2019.02.12. 14:07:53

@MammyPress Média: Miféle tandíj hitelről beszélsz??? Ma tetszőleges állami finanszírozású szakra be lehet jutni felvételivel. Az, hogy egyeseknek a képességei/lustasága ezt nem teszik lehetővé az az ő baja. Nem is baj, hogy ha már annyira bízik valaki magában, hogy megy önköltségesre, akkor ennek a kockázatát ő maga fizesse.

nnnnnnnn 2019.02.12. 14:10:02

@MammyPress Média: "És ha ezt pénzért teszi - 5ezerétrt, 100dollárért vagy 35millióért - azt általában vehetjük kurvának, csak az árfolyam a különbség! "

ezt te irtad. mégis akkor kinek a véleménye? épp lekurváztál mindenkit egy hozzászólással feljebb aki igénybe veszi a kedvezményes hiteleket amit a kormány nyújt a családalapításhoz. most meg írod hogy ez nem a te véleményed.

movhu 2019.02.12. 14:10:37

@MammyPress Média: Látom egy biten nem tudod feldolgozni az információt és önmagaddal is összetűzésbe kerülsz.
Itt panaszkodsz mennyire sokba kerül a gyerek nevelés, de ha valaki azért szül, mert végre úgy látja a támogatásokkal könnyebben fog menni, akkor meg kurva.

MammyPress Média 2019.02.12. 14:15:15

@nnnnnnnn: szövegértés... nem igénybe vesz, hanem EZÉRT szül! Nem ugyanaz... márpedig a kormány EZZEL ösztönöz!

Végülis: a kilakoltatásokhoz legalább nem kell túlóráztatni a rendőröket!

nnnnnnnn 2019.02.12. 14:19:40

@MammyPress Média: aham, tehát aki azért szül mostanság, mert most az igénybe vett hitel segítségével tud olyan élethelyzetet teremteni magának hogy belevághat egy családalapításba, akkor az kurva. értem. így már mindjárt más. gratulálok.

movhu 2019.02.12. 14:25:03

@MammyPress Média: A legtöbb nő azért szül, mert talál egy pasit, aki azt ígéri neki, hogy érzelmileg, fizikailag és ANYAGILAG segíteni fog felnevelni a gyereket. Tehát tulajdonképpen eljutottunk az ősi "igazsághoz", hogy minden nő kurva.

morph on deer 2019.02.12. 14:27:54

@movhu:
“Mondja ezt az írás, ami pont azt fikázza, hogy a kormány éppen pénzt akar önteni a gyerekvállalásba.”

Hogyne, a sajátodat!
Mert ezek alapból kölcsönök, és majd, esetleg, netán a visszafizetésükre kapsz kedvezmény, esetleg elengedik.
Majd.
Ha, és amennyiben!

De attól még nincs megfelelő mnnyiségű és minőségű szülészet, ahol az újszülöttet mondjuk nem bevásárlókocsiba teszik, és ahol még szakképzett személyzet is van!

Ha a tíz milliót ajándékba adnák, akkor sincs!
A kormány lenne s legnagyobb szarban, ha most mindenki vadul elkezdene szaporodni, és jővő ilyenkor itt óbégatna félmillió vadiúj kis újszülött!

Hol a bánatban van - vagy lesz - az a szükséges infrastrukturális háttér, ami egy ilyen program tisztességes lebonyolításához szükséges?

És ehhez még azt a megalázó arroganciát meg sem említem, hogy orbán úgy gondolja, hogy ő majd eldönti, hogy ki, mikor és mennyiért fog világra hozni egy-egy újabb állampolgárt, a haza dicsőségére!

Az azért érdekelne, hogy náluk otthon szintén egyedül döntött a kedves feleség, hogy még szül néhányat, mert megszerette, vagy megkérdezte viktort is, hogy szeretne-e még párat..?

Midnight Run 2019.02.12. 14:28:26

Én nagyon örülök a programnak!

Nekem van 3 gyerekem, a magyar átlaghoz képest többszörös pénzt keresek.

A program jóvoltából lesz lesz lehetőségem lecserélni a 4 éves verdám egy újra. Csak egy picit kell ráfizetni. Egyébként is 7 személyest vettem volna.

Úgy dolgozzatok szorgalmasan, fizessétek az adót, hogy legyen mit adnotok nekem, szükségem van az új verdára!

Chris Colombo2 2019.02.12. 14:39:25

Baj h a kormány támogatja a gyerekvállalást? Ha nem támogatná az is baj lenne ugye?

sas70 2019.02.12. 14:42:37

@MAXVAL bircaman közíró: Talán csinálj Orbánnak gyereket, ha már ő azt akar!

törppicur 2019.02.12. 14:44:55

Mammy
Szegyelld magad

sas70 2019.02.12. 14:47:09

Gumival 5 ezer
Gumi nélkül 10 ezer
Politikusoknak gumi nélkül ingyen!

-Én politikus vagyok, hol vannak a nők?
-Nőőők?
-Hát ez nem kupleráj?
-Nem, ez bungee jumping!

Nancsibacsi 2019.02.12. 14:47:10

@MammyPress Média: "A többi: hitel, hitel, hitel... Bár sem a pályakezdők, sem az ország lakosságának többsége nem hitelképes"
Már ne haragudj, de ez nem igaz. Az átlagbér Magyarországon nettó 220-230eFt között van - és ugye nem tartod magad átlagosnak, vagy átlag alattinak? Ha 2 fő keres, akkor a 400 eFt még pályakezdőként se irreális elvárás. A 10 milliós szabadfelhasználású hitel havi törlesztőrészlete 50eFt - 400eFt bevétel mellett ez bőven vállalható kategória.
Azt se felejtsd el, hogy hitel és hitel között óriási különbség van. A 10 millió szabadfelhasználású hitel havi 50eFt 20 éven keresztül, vagyis 12MFt-t fizetsz vissza. Ez konkrétan LÓFASZ - ez jobb mint akármelyik lakáscélú jelzálog hitel, sőt a cégek se kapnak ilyen hiteleket a beruházásaikra. Ha 40 év alatti nő vagy, felveszed, veszel belőle mondjuk termőföldet - akkor ebből kb annyit kapsz, aminek a hozama évi 1MFt. Fizetsz 600 ezret a törlesztőre, 400 ezer hozamod marad évente, és 20 év múlva meglesz a földed, ami most ér 10 milliót (akkor meg még többet fog). Emiatt sírni egyszerűen butaságra vall.

Értem én hogy van aki nem tud mást csak picsogni, és hát szarul esik, de kimondom: az életed nem a kormány miatt szar, hanem mert életképtelen vagy.

Nancsibacsi 2019.02.12. 14:49:45

@Midnight Run: "Úgy dolgozzatok szorgalmasan, fizessétek az adót, hogy legyen mit adnotok nekem, szükségem van az új verdára! "
Én is örülök, hogy ez a kormány díjazza azokat, akik termelik a GDP-t. Ez amibe ez a program kerül kb az emelkedő fizetések miatti plusz SZJA-ból megvan. Szóval éppen csak annyi történt, hogy az emberek többet keresnek, és ami plusz adó bejön, azt osztották szét úgy, hogy csak a családosok kaptak belőle (meg akik családosok szeretnének lenni).
Nem jó ma Magyarországon szinglinek lenni - de hát máshol se az.

sas70 2019.02.12. 14:53:16

@Nancsibacsi: Vedd alapul a medián bért és máris másabb a leányzó fekvése!

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 14:54:45

Mindenki, aki PÉNZÉRT megy el dolgozni az KURVA.
Értem a logikát.

Nancsibacsi 2019.02.12. 14:58:15

@morph on deer: "Mert ezek alapból kölcsönök, és majd, esetleg, netán a visszafizetésükre kapsz kedvezmény, esetleg elengedik."
Ezek nagyon jó kondíciójú kölcsönök anélkül is, hogy kapnál kedvezményt a visszafizetésre. Nézz már meg egy piaci szabadfelhasználású hitelt - 5 évre is többet fizetsz vissza, mint ennél 20 évre. Ez gyakorlatilag ajándék pénz, mert az infláció 20 év alatt biztosan több lesz 20 százaléknál.

"De attól még nincs megfelelő mnnyiségű és minőségű szülészet, ahol az újszülöttet mondjuk nem bevásárlókocsiba teszik, és ahol még szakképzett személyzet is van!"
Pedig van. Legtöbb helyen feláras szolgáltatásokat is lehet fizetni, nem túl drágán. Ha meg az is kevés, akkor ott van egy rakás magánkórház, ahol még jobb körülmények között szülhetsz.
Az állami EÜ célja nem a kényelem, hanem a hatékonyság. Ha a csecsemő megszületik, nem hal meg, meg az anyuka se, nem kell költeni a gyógyulásukra se - akkor ez náluk siker. Azt pont lesz.rják hogy a tökfőzelék nem ízlik az anyukának.

Kivlov 2019.02.12. 14:59:00

Libbant kommer zs-k! Ha ez a terv nem tetszik, miért nem csináltatok jobbat, amikor 8 évetek volt rá?! nincs több kérdésem...

morph on deer 2019.02.12. 14:59:04

@MAXVAL bircaman közíró:
“S mi a gond a kötvényes gazdag emberekkel?”

Ha kasztráltak, akkor semmi.
De ha mégsem, akkor fennáll a veszélye, hogy belepancsolnak abba a qrva nagy etnikai homogenításba, ami az orbán féle agyroggyantak mániája, mert ugye most itt az van, ha nem tudtad volna!

Képzeld, jön Rashid, és anyává teszi Ráhelt, (nem a pelenkásat, van még..) aki életet ad Ahmedkének, Ibrahimkának és Leilácskának is, akinek a második neve amúgy szintén Ráhel.

Mi lesz így a tisztafajú nemzetthel, ó, bircák bircája, Birca?

csak maradjon igy 2019.02.12. 15:00:00

@Midnight Run: "a magyar átlaghoz képest többszörös pénzt keresek."

vs.

"A program jóvoltából lesz lesz lehetőségem lecserélni a 4 éves verdám egy újra"

Most akkor dontsd mar el, h melyik :D

Nancsibacsi 2019.02.12. 15:00:59

@sas70: A medián nettó bér kb 30 eFt-al van az átlag alatt, vagyis ha az átlag 230, akkor a medián 200. Ettől miért más a leányzó fekvése?
Másrészt nem kellene rögtön minimálbérre lőni? Mert hát a medencés ház az JÁR mindenkinek, a tesco árufeltöltőnek, meg a könyvtárosnak is, akik az egyetemen halálra tanulta, most meg halálra dolgozza magát :-D

Nancsibacsi 2019.02.12. 15:03:18

@csak maradjon igy: "Most akkor dontsd mar el, h melyik :D "
Másra költi a pénzét. Tavaly én is nyaralót vettem - szóval tavaly nem tudtam volna autót is venni. Most meg a gyerek lakására kell a pénz, szóval a következő 2-3 évben arra gyűjtök, az azt követő 2-3 évben meg a másik gyerekére - nem autóra. Én is úgy terveztem hogy 10 éves korában fogom lecserélni az autót, és mivel a 2 gyerekesek nem fognak támogatást kapni, ez kb így is lesz.

morph on deer 2019.02.12. 15:03:33

@Ma is mentek gecizni?:
“Mindenki, aki PÉNZÉRT megy el dolgozni az KURVA.
Értem a logikát.”

Tényleg értheted...
Mert ha azt MUNKÁNAK tekinted, amiről orbán beszélt, akkor te tényleg csak a kurvákat ismerheted!
Gondolom a logikát még mindig érted.:)

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 15:04:09

@Midnight Run:
"Úgy dolgozzatok szorgalmasan, fizessétek az adót, hogy legyen mit adnotok nekem, szükségem van az új verdára!"
Mi nem tudjuk az átlagbér többszörösét megkeresni, mint te. De mégis pl. ugyanazt az ellátást kapjuk a kórházban, mint te, pedig te a többszörösét fizeted érte.
Ha ugyanannyi adót kellene fizetned, mint amennyit én fizetek, akkor lehet az új verdádat fél év alatt megvehetnéd a különbségből. Legalább ennyit visszakapsz a többszörösen túlfizetett adódból. (De nem sajnáljuk, hisz mi ugyanúgy megkapjuk, pedig csak töredékét fizetjük a közösbe annak, amit te. :))) )

Midnight Run 2019.02.12. 15:09:13

@Nancsibacsi: Az a baj tudod, hogy csak 2,5 misit adnak, ha 5-6 lenne vehetnék jobb kocsit is.

Szerintem is nagyon jó, hogy nem a szegényeket meg az alacsony keresetűeket támogatjuk.

Mint ahogy a kedves Lázár úr mondta, akinek nincs semmije, az annyit is ér! Milyen igaz!

sas70 2019.02.12. 15:09:22

@Nancsibacsi: Mondanám, hogy gondold már végig, de leszarom! Azért egy dolog, mennyi is lesz a gyes? Most számold át!

csak maradjon igy 2019.02.12. 15:11:41

@Nancsibacsi: ertem en h masra kolti, ezert nem fussa uj autora. nyilvan. Csak akkor ne verje a nyalat, h hu de sokat keres :)

szepipiktor 2019.02.12. 15:13:33

Ez a poszt nem hogy borzalmas, hanem már a bűncselekmény kategóriát súrolja.
Egyrész nemkötelező az egész, sem szülni, sem igénybe venni a támogatást.
Másrészt meg akinek ez nem jó vagy nemkell,az miért pofázik bele mások életébe?
Nem mindenki genderfeminista!
Én tisztelem azokat, akik gyereket vállalnak, ahogy elfogadom azéok döntését is, akik nem.
De ennek az írásnak gyakorlatilag egyetlen sora sem igaz, ez száéndékos összemosás, csúszatás és társadalmi rétegek szándékos szembefordítása.
Láthatóan itt nem egy aktuális terv (hiszen ez még csak kikiabálva van) kritikáját olvashatjuk, hanem csak az alap
ORBÁN!
FIDESZ!
Süti az ujjaimat a klaviatúra, de nem vagyok hajlandó ideologiai okokból hazudni - ahogy az itteni bérblogger közösség teszi napi szinten -, ráadásul nem is vagyokérintve, az egyik gyerekem felnőtt, anyuka, rendezett körülmények között élhet, a másik meg eleve nem szorul rá az ilyen támogatásokra, de el kell ismerni, a csútinak, beleszámítva az első négy évét is, az első, a társadalom elég nagy részének jó ötlete! Mert sok fiatal akkor is vállalna gyereket, ha nincs meg hozzá a milliós háttere, sokan egyszerűen szertetből,szerelemből válalnak családot.
Miért gond, ha végre valamelyik, eddig hátrányba sorolt halmaz végre kap?
Mert a csúti falábúhoz köthető?
A gyujcsány és a többi vajon miért nem akart ilyet? Antalll? Horn??? Miért nem?
Utoljára kádáréknak volt ilyen szocpolos támogatása, a mai kurvaönérzetes balliberális blogegrek nem egy esetben azért laktak normális panelben, mert a szüleik is bevállalták őket!
Persze, a poszternek az a jó, ha nincs támogatás, a fiatalok nem szülnek, a fiatalok kivándorolnak.
Mert akkor lehet támadni.
Ez van a hajléktalanok ügyében is, a hangadó aktivistáknak lenne a legrosszabb, ha megoldódna a helyzet. nekik az kell,hogy az utcán legyenek a szerencsétlenek, hiszen azzal lehet kampányolni.
De mégegyszer, ez aljasság, amit a poszter idehányt, hiszem most lehet háborogni a meghúzott életkor miatt, lehet háborogni, hogy minek az autótámogatás, lehet hogy miért kaphat a nagyi stb.
És melléhazudni az egészségügyet, a többi ide nam köthető problémát.
Tényleg akkor szüljön egy magyar nő - pontosabban addig albérletbe, munkanélküliként, várva a banki kialkoltatást -, amíg az egészségügy nincs remdezve?
Amíg az ápolónő keveset keres, a szülni akaró rohadjon meg?

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 15:15:08

@Midnight Run:
"Szerintem is nagyon jó, hogy nem a szegényeket meg az alacsony keresetűeket támogatjuk."
Aki keveset keres, az kevesebbet is adózik.
Pl. aki 150.000-et keres az fizet 22.500 Ft szja-t.
Aki 750.000-et az meg 112.500 Ft-ot.

Pedig elvileg minden ember egyenlő, vagy mi...

sas70 2019.02.12. 15:17:37

@Nancsibacsi: Én nem gyűjtök a gyerekeknek lakásra. Egy már külföldön van, ha nem marad egyik sem itthon, eladok mindent, nyugdíjasként veszek egy lakókocsit és azzal járom majd körbe őket. Remélem egyik se megy az óceánon túlra, mert privát repülőre nem futja, nem gázszerelőnek tanultam!

Midnight Run 2019.02.12. 15:26:56

@Ma is mentek gecizni?: Igen de én szerencsére vissza is kapom ezt az adót, míg a szegények nem.

Nekem tetszik ez a liberális Fidesz politika, csak kár nem degresszív ez az adó, vagyis kicsit magasabb keresetnél lehetne nulla adókulcs is.

Nancsibacsi 2019.02.12. 15:32:20

@Midnight Run: "Az a baj tudod, hogy csak 2,5 misit adnak, ha 5-6 lenne vehetnék jobb kocsit is."
Várjál még pár hónapot, és összejön a 2.5 mellé a másik 2.5, aztán megveheted a jobb autót.

"Szerintem is nagyon jó, hogy nem a szegényeket meg az alacsony keresetűeket támogatjuk."
Szerintem is, mert így az aljanép kimegy Angliába mosogatni, az értékesek meg itt maradnak/bevándorolnak ide. Így lehet az 1 főre jutó GDP-t növelni.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2019.02.12. 15:33:51

Nehéz belekötni egy ilyan intézkedésbe.

Szerintem a cikk inkább a pofonfát rázza.

Van egy sor baromsága a mostani kormánynak (az itt visszatérű félkegyelmú Putyinbérencek meg is mutatják), és a tálalás is kicsit gusztustalan (főle tekintettel arra hogy honnan van most rá pénzünk), de maga az intézkedés igyekszik jó irányba tolni a demográfiai folyamatokat (vagy legalább a romlást megakadályozni).

Nancsibacsi 2019.02.12. 15:34:44

@sas70: "Azért egy dolog, mennyi is lesz a gyes? Most számold át! "
A gyes mit befolyásol? Semmit. A gyes a 3. évre jár, amikor a gyerek már bölcsiben van, az anyja meg ismét dolgozik, ráadásul a munkabéren felül megkapja, szóval csak ajándék pénz. Aki nem a családipótlékból meg a gyesből akar megélni, hanem MUNKÁBÓL, annál a gyes meg a családi pótlék mértéke kb semmit se befolyásol.

Nancsibacsi 2019.02.12. 15:37:19

@sas70: "Én nem gyűjtök a gyerekeknek lakásra. Egy már külföldön van, ha nem marad egyik sem itthon, eladok mindent, nyugdíjasként veszek egy lakókocsit és azzal járom majd körbe őket."
Csak beszéld meg velük hogy elég nagy lakást béreljenek külföldön, hogy ne a kutyaólban kelljen aludnod. Ja, vagy azért lesz lakókocsi, hogy erre ne legyen gondod? :-D
Nem olyan nagy eredmény ám az, hogy valaki kimegy külföldre. Ezzel kapásból bizonyítja, hogy otthon nem tudott megélni, ezért pontosan így néznek rá a kinti főnökei is. Sose lesz belőle semmi odakint, csak nigger a gépsoron.

Pelso.. 2019.02.12. 15:46:44

@szepipiktor: Engem csupán az érdekelne, hol van (lesz) meg a támogatások forrása, költségvetési fedezete.

csak maradjon igy 2019.02.12. 15:46:57

@Nancsibacsi: "Nem olyan nagy eredmény ám az, hogy valaki kimegy külföldre. Ezzel kapásból bizonyítja, hogy otthon nem tudott megélni"

VS

"A program jóvoltából lesz lesz lehetőségem lecserélni a 4 éves verdám egy újra"

Hat gratulalok! Te megtudsz elni :)))

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.02.12. 15:47:23

most az a baj h gyerekert jobb penz jar mint ha aranyasokent kocsiert es lakasert kefel egy no?
ja ilyen sehol nincs igaz?

ursus artos 2019.02.12. 15:53:24

Javasolnám még a "miért rossz a 10 milliós életkezdési hitel" tárgykörébe felvenni a kifelejtett közjegyzői díjat vagy a tranzakciós illetéket illetve a készpénzfelvétel időpontjának bejelentését a banknak 24 órával előtte, valamit azt a tényt, hogy a kisfalukban nincs otp ezért busszal kell beutazni a legközelebbi városba, ami szintén jelentős költség és biztonsági kockázat...

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 15:57:29

@Midnight Run:
"Igen de én szerencsére vissza is kapom ezt az adót, míg a szegények nem."
Amit te befizetsz adót, azt mi kapjuk meg, köszi! :)
Most is kaptunk pl. fűtéstámogatást, kár, hogy csak 76.950 Ft egy főre eső jövedelemig jár, azaz csak nekünk, nektek nem. De köszönjük szépen neked, hogy lehetőséget adtál, hogy tőled elvehessék, és nekünk adják. Nagyon rendes tőled!

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 15:58:19

@Ződ2000:
"főle tekintettel arra hogy honnan van most rá pénzünk"
Honnan, mesélj?

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 16:16:43

@Pelso..:
"Engem csupán az érdekelne, hol van (lesz) meg a támogatások forrása, költségvetési fedezete. "
Pl. mondjuk csak az Audi béremelése cca. 1 milliárd adó- és járuléktöbblet bevételt jelent idén. Pedig csak ott csak 10 ezren dolgoznak. És most akkor vezesd végig a 4+ millió munkavállalón ezt.

Brix 2019.02.12. 16:27:15

A legjobb az lenne, ha az állam felhagyna az ideológiai alapú társadalmi mèrnökösködèssel.. Úgysem fog sikerülni...Már 30-40 ève is csak egy- kèt gyerek volt divatban a polgári családoknál, ezt sèmát vettük át mi is...A 4-5 gyerek vállalása a 20- ik század elejèn volt divatban, az idő kerekèt meg nem lehet visszafordítani.. 2070- re , reálisan, kb . 7,8 millióan leszünk...Nyitottabb migrációval ès ha mindenkinek 2 gyereke születik, esetleg, megállnánk 9 millió körül...Nagyon elfogyott már a szülő kèpes, fiatal nők száma...Pl. 76- ban mèg egy év alatt 95 ezer körül születtek, a 2000 èv után születettek már csak fele ennyien vannak ... Ha nèpessèg növekedèst akar a kormány, meg kell nyitni a hatarokat ès tízezrèvel beengedni az ázsiai nőket..Más megoldás nincs , mivel a fèrfiak mèg 50 èves korukig "apaság kèpesek" a nők csak 35-40- ig szülőkèpesek... A megoldás tehát: nemileg szelektált bevándorlás elősegítèse...Nem a nyugat pèldáját kell követni, ahol elcsesztèk a kontraszelektált , nemileg eltorzult tömegek beengedèsèvel, hanem a mi saját utunkat járni...Itt nőkre van szüksèg!

Ad Dio 2019.02.12. 16:39:55

Jessssssszusom... énkérekelnézést...

Ezek a blogok olyanok, mintha az Orbán személyesen pénzelné őket abból a célból, hogy lejárassák a liberális baloldalt... tényleg énkérekelnézést...

ursus artos 2019.02.12. 16:49:24

@Ad Dio: "Ezek a blogok olyanok, mintha az Orbán személyesen pénzelné őket a"
Tényleg nincs rá más logikus magyarázat...

sas70 2019.02.12. 16:54:27

@Nancsibacsi: Ez a baj, hogy fogalmad nincs az egészről, csak pofázol hülyeségeket.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.02.12. 16:59:55

sok bena kritika jelent meg a napokban de ezt nehéz alulmulni

sas70 2019.02.12. 17:03:02

@Nancsibacsi: Vagy azt bizonyítja, hogy 3 nap alatt talált állás (tényleges munkába állás kb. 3 hét volt), a végzettségének megfelelően, a hazai fizetés kb. ötszöröséért.
De te csak nyugtasd magad, mert neked pont jó ami itthon van, nem kell másra vágynod!
Csak ha mind a három gyerekem, itt hagyja ezt a kurva országot, akkor neked nem lesz nyögdíjad, itt meg nem lesz gyerekszaporulat. A birkákat meg CSOK-koltatom!

László Szűcs Szümi 2019.02.12. 17:22:18

Erre egy igazán szép angolszász kifejezés jut eszembe, kedves blogger: te motherfucker!

Nancsibacsi 2019.02.12. 17:22:24

@csak maradjon igy: "Hat gratulalok! Te megtudsz elni :))) "
Én nem akarok autót cserélni, mert még csak 3 éves, és meg vagyok vele elégedve - írtam is hogy kb 10 éves koráig maradni fog, mert addig vennem kell még 2 lakást.
Asszem sokkal jobban meg tudok élni mint BÁRMELYIK kitántorgó. Ki van fizetve a lakás, nyaraló, új autó, van kis földecske nyugdíjnak, stb. Aki így állt Magyarországon, az szerinted kiment mondjuk Németországba, másodrangű állampolgárnak? Nem hinném. Én is ismerek sokakat akik kimentek, de alapvetően pénze egyiknek se volt, amikor felszedte a sátorfáját. Aztán volt amelyik megcsinálta a szerencséjét, és már dollár milliói vannak - de ő is azért ment ki, mert itthon nem tudott érvényesülni, és kint nem úgy állt a munkához, mint azt itthon tette.

Nancsibacsi 2019.02.12. 17:28:46

@Brix: "Már 30-40 ève is csak egy- kèt gyerek volt divatban a polgári családoknál, ezt sèmát vettük át mi is."
Ez nagyon nem igaz. A polgári családokban - értsd több dr van a családban, mint dr nélküli, belvárosi nagypolgári lakások, stb - ma is legalább 3, de gyakrabban 4 gyerekket szülnek a nők. Gyakorlatilag minden gazdag ismerősöm nagycsaládos. Csak hát annyira vékony ez a réteg, hogy a statisztikában kb láthatatlan.
A feltörekvő rétegben - ahol a szülők még szegények voltak, akik nem tudtak csak 30 után szülni, mert nem volt addig pénz - ahol vagyok én is -, sokkal gyakoribb a 2 gyerek - de néha az időhiány miatt csak 1 sikerül.
A szegény, de dolgozó rétegben jellemző az 1 gyerek - néha összejön a 2.
A szegény, nem dolgozó rétegben (tudjukkik) - meg a számolatlanul sok.

Ezek az intézkedések az utolsó réteg kivételével mindenkinek segítenek. Amibe bele lehet kötni az az, hogy a legfelső rétegnek nincs rá szüksége (de ők úgyis kevesen vannak), a 2-3-nak simán szüksége van rá, és ott összejöhet átlagban a +fél gyerek. A 4. réteg meg nem is baj ha nem szaporodik jobban.

Nancsibacsi 2019.02.12. 17:30:13

@sas70: Vigyázz agyvérzést ne kapj. Ki fog akkor lakókocsiban élni öreg korában? :-D

Feketehegyi 2019.02.12. 17:34:27

Gratulálok a sok minősithetetlen hozzászólás megfogalmazójának! Gyönyörűen leképezték napjaink hazai gondolkodását:
Aki öszinte kritikát fogalmaz meg, az liberális/nemzetellenes/stb., ha nő, akkor pláne, az ő helye a konyha, szülőszoba vagy "reprezentatív társ, példás családanya és kurva az ágyban" (klasszikus polgári idézet), csak véleményt ne merjen mondani.
Talán feltünhetne, hogy a ""program"" csak a nőkről szól, a nőktől vár mindent, a nőknek kell mindennek megfelelni, stb..
Uraim! (Bár ezt a megszólítást lehet mellőzni kellene, mert az eddigi szinvonal nem urakról árulkodik.) A férfiak szerepe ezek szerint csak az ágyra korlátozódik? A következő minimum 2 évtizedben nincs szerepünk? Amennyiben egyenlő partnerként lenne minden nő/élettárs/feleség kezelve (nem csak formálisan jogilag, gyakorlatilag meg ágymelegítőnek, cselédnek), egyenlő esélyek lennének részükre is biztosítva (Vigyázat, itt a liberális maszlag!), bizony lenne kedvük és merszük is szülni.
Amíg viszont férfi társaim többsége be van szarva a vele tényleg egyenjogú és rangú hölgyektől, képtelen partnerként vitatkozni, addig nem marad más részükre, mint a frusztráció fennti formájú megnyílvánulásai.
Vitában partner vagyok, minősítések nem érdekelnek. A minősíteni akarók kedvérét: Két leány gyereket neveltem fel a feleségemmel (klasszikus konzervatív családban) az elmúlt 25 éveben, a tervezett harmadik az én megbetegedésem miatt nem született meg. Viszont ennek a kormányzatnak, és a hozzászólók többségéhez hasonló színvonalú magyar férfi társadalomnak köszönhetően sosem fogom ugyanezt kérni a lányaimtól!
Nincs szükség még több targikus női sorsra!!!!!!!!!

Brix 2019.02.12. 17:43:28

@Nancsibacsi: Ne hazudj már kiskomám! A 80- as èvekben senkinek nem volt 4-5 gyereke, szinte, csak a lecsúszott családoknak! Tudom, mert ebből generációból vagyok, az egyik legpolgárosodott városból...Annyi igaz, hogy a nagyon gazdagok között a 90-es èvek vège felè valóban megjelent egy olyan trend, hogy 4-5 gyereket vállaltak. Elsősorban vezető politikusok között ès a nagyvállalkozói rètegben jött ez divatba, de semmikèppen sem általánosan.... A valódi közèprèteg marad az egy- kèt gyerek vállalása mellett, a kádári lecsúszók meg egyet vagy egyet sem vállalnak már a rendszerváltás óta...

Feketehegyi 2019.02.12. 17:46:47

@Nancsibacsi: A 4. réteg ma kb. 4 millió (de lehet, hogy még több) magyar, akik végzik a legtöbb kétkezi munkát, és nélkülük az itt minősítgetőknek nem lenni mit hazavinni a boltból, belefulladnának a szemetükbe, nem tudnának hol szórakozni, stb., mert az ilyen jellegű munka nekik derogál.

Ellenzéki Tüntető 2019.02.12. 17:52:53

@Feketehegyi: "A férfiak szerepe ezek szerint csak az ágyra korlátozódik? "

Hát igen, én is jobban örülnék ha ezt a sok pénzt inkább az apák kapnák, de gyanítom hogy a poszt írója akkor se lenne elégedett.

Nancsibacsi 2019.02.12. 17:56:56

@Feketehegyi: "Két leány gyereket neveltem fel a feleségemmel"
"Nincs szükség még több targikus női sorsra!!!!!!!!! "
Értem :-D

Ellenzéki Tüntető 2019.02.12. 17:57:29

Amúgy a cikk zseniális, ilyen burkolt orbánpropagandát még nem láttam.

Nancsibacsi 2019.02.12. 18:01:22

@Brix: "Ne hazudj már kiskomám!"
Ha elolvasnád amit írnám, és nem kényszeresen belekötni akarnál, akkor észrevennéd, hogy kb ugyanazt írtam amit te. Valószínűleg csak azért nem vetted észre, mert tévesen besoroltad magad a felső rétegbe - "az egyik legpolgárosodott városból", holott olyan város egy sincs, ahol "több dr van a családban, mint dr nélküli". Ez mindenhol egy nagyon vékony réteg.

Nancsibacsi 2019.02.12. 18:03:15

@Feketehegyi: Látom a matek nem megy. Segítek:
3. réteg: "A szegény, de dolgozó rétegben jellemző az 1 gyerek - néha összejön a 2."
4. réteg: "A szegény, nem dolgozó rétegben (tudjukkik) - meg a számolatlanul sok."
A 4. rétegben nem dolgozik senki, maximum közmunkát, hogy ne lopjanak. Ők nem termelik a GDP-t, hanem pénzbe kerülnek. És nincsenek 4 milliónyian - hál istennek meg Orbánnak, mert megnyirbálta a segíjkéjüket.

megvagyhadnagy 2019.02.12. 18:03:32

@Feketehegyi:
"Aki öszinte kritikát fogalmaz meg, az liberális/nemzetellenes/stb., ha nő, akkor pláne..."
Ne haragudj, de ez a firkálmány nem nevezhető kritikának. Inkább kritikán alulinak. Szánalmas, primitív, igénytelen szóhalmaz. És maga a posztoló nézi le a nőket, kvázi lekurvázza azokat, akik a mostani kormány alatt gyereket mernek vállalni.

Feketehegyi 2019.02.12. 18:07:06

@Nancsibacsi: A polgári (konzervatív, tőkés, stb.) világ, amióta létezik, kurvának tekint minden nőt. Pénzben mérte és méri mindennek az értékét. Orbán és sok eszmetársa ezt a hagyományt ápolja és sírja vissza. Szomorú, ha ezzel újat tudok mondani. A jómódú családok férjhez adott lányainak a hozomány volt a garancia, hogy ne tudják kurvaként kezelni őket. Többek között ezért virágzott fel az előkelő prostik világa. (Külön válva az éhbérét dolgozókat kiszolgáló tömegektől.)
A népesedéshez: városias társadalmak, többek közt részben a fentiek miatt, amióta léteznek, nem képesek reprodukálni magukat, önmagukban halálra vannak ítélve. Csak hagyományos, közösségközpontú emberi közösségek tudják a létszámukat fenntartani, esetleg növelni. Ezt mindenki, aki kicsit foglalkozott demográfiával tudja, de a szakértők veszélyesek, mert nem csak minősítenek, kijelentenek, hanem tényekkel, érvekkel alá is tudják támasztani állításaikat. Nem véletlenűl lettek mindenhonnan eltávolítva. Éljenek a pártkatonák/elvtársak!

rallus 2019.02.12. 18:11:14

Senkinek nincs joga a ballibeket rábeszélni a szaporodásra! Az ország jövője szempontjából jobb is, ha kihalnak...

Feketehegyi 2019.02.12. 18:17:55

@Nancsibacsi:
Kéretik szétnézni a valódi Magyarországon. Milliók szegények állás/munkavégzés mellett, és élnek szinte teljes kiszolgáltatottságban. Nem segélyen! És velük él a legtöbb gyerek.
A 4 kategóriának egyébként semmi értelme, sokkal differenciáltabb a társadalom.

midnightcoder2 2019.02.12. 18:18:40

@MammyPress Média: Nézd, ez a hitel dolog egy induló család esetén kb. úgy néz ki, hogy vagy az albérletet fizeted, vagy a hitelt. És igen, teljesen csupasz fenékkel tényleg nem lehet felvenni, de nem is az a cél, hogy az írástudatlan, segélybõl és lopásból élõ réteg szaporodjon állami támogatás mellett.

Feketehegyi 2019.02.12. 18:22:19

@Ellenzéki Tüntető: Családpolitikáról beszélnek, csak pont családpolitikánk nincs. Csak férfiakban és nőkben képesek gondolkodni, de családban, közösségben nem. Ez túl bonyolult.

A lipsik egyre szarabbul teljesítenek. 2019.02.12. 18:28:15

A blog a megszokott agyatlan libbant kényszeredett fröcsögés. Minden rossz minden borzalmas. Bezzeg ha beözönlene ide 100 millió állig felfegyverzett arab terrorista, ahogy azt az ellenzék szeretné, akkor mindjárt itt lenne a kánaán.

MammyPress Média 2019.02.12. 18:32:30

@midnightcoder2: Oké. Én értem... Rossz embereket ismerek - mert körülöttem az 50ezer körüli részlet két-három gyerek mellett rengeteg! És ez csak a 10millió törlesztése - ennyiből nem vesznek lakást! Húszból se, különösen azért, mert a CSOK óta legalább egy tízessel több az új lakások ára... Tehát kell még hitel!
És mi van, ha valaki beteg lesz? Mi van, amikor épp csak a GYES van az egyik félnek? Mi van, ha nem tudnak fizetni? Mennek az utcára? Felkötik magukat? Nincs még elég családi dráma?
Nem ebben kéne a családokat támogatni - illetve ebben csak annyiban, hogy a bankok ne szipolyozhassák ki őket teljesen!
Egy élhetőbb ország kellene, normalizált bérekkel, bérlakás programmal... És akkor bátrabban szülnének! Merthogy ez a cél - állítólag!

MammyPress Média 2019.02.12. 18:34:43

@A lipsik egyre szarabbul teljesítenek.: Ez így van! Vagy Orbán, vagy az arab terroristák - nincs más alternatíva!
És egymillió terrorista mégicsak jobb, mint egy Orbán!
De azért minden oké...

teéjesenmindegy 2019.02.12. 18:35:01

@MammyPress Média:
"A többi: hitel, hitel, hitel... Bár sem a pályakezdők, sem az ország lakosságának többsége nem hitelképes - és nincs program arra, hogyan lesz a hitel visszafizetve, vagy mi lesz, ha nem tudják visszafizetni!"

Na figyelj te szakadt ribanc!
2,5 milla az autóra. A második gyereknél is engednek a hitelből, a harmadiknál is, és a negyediknél meg az összeset átvállalja az állam.
Egyértelmű, hogy ha megigényled ezt a hitelt, akkor más hitelelbírásáson esel át, mint egy személyi kölcsönnél.
Meg ne szüljön helyetted az Orbán? Még mi a jó kurva anyádat akarnál bazmeg? A gyereket leginkább magának csinálja az ember, ez leginkább azoknak szól, akik képesnek érzik magukat, hogy ne legyenek anyagi gondjaik. Vagy legalább is kevesebb.

És kurvára helyes, hogy olyanokat akarnak ösztönözni, és az jár jól, akinek munkája van, meg esetleg fel is képes nevelni a gyereket, nem pedig a cigók izzítják be a gyerekgyárat már megint.

MammyPress Média 2019.02.12. 18:37:34

@teéjesenmindegy: Mindjárt megpróbálom értelmezni szavaid, de még nem tudtam eldönteni, hogy a szépséged vagy a bölcsességed előtt tisztelegjek vele... Nagy dilemma!

teéjesenmindegy 2019.02.12. 18:41:34

@MammyPress Média:
"mert körülöttem az 50ezer körüli részlet két-három gyerek mellett rengeteg!"
Oszt mennyi támogatást kapnak a három gyerekre te agyatlan?

" És ez csak a 10millió törlesztése - ennyiből nem vesznek lakást! Húszból se, különösen azért, mert a CSOK óta legalább egy tízessel több az új lakások ára..."
Tehát azt várnád el, hogy konkrétan kapjanak lakást? Azért valamit esetleg ők is összehozhatnak, nem?

"normalizált bérekkel, bérlakás programmal."
Mintha emelkedtek volna a bérek az elmúlt időben, ugye?
A bérlakás bezzeg tetszik, mi? Az fasza. Onnan nem lehet kirakni senkit, olyankor nem jönnek elő az agyas libbant ötletek, hogy "mi van ha valaki beteg lesz? Akkor mennek az utcára? "

Kívánom, hogy költözz olyan bérlakásba, ahol a két szomszédod 4 gyerek után kapott lakásban él, te idióta rusnyaság.

Burgermeister 2019.02.12. 18:42:31

@Ma is mentek gecizni?: nem kell hozzá fedezet, merünk nagyot mondani, gondolni. nem lesz itt gyerek sehol

teéjesenmindegy 2019.02.12. 18:42:40

@MammyPress Média:
Hát még mindig kellemesebb dilemma, mint az enyém, aki azt nem tudja eldönteni, hogy hülyébb vagy mint randa, vagy fordítva.
De leginkább segghülye satrafa vagy.

Nagy Anita Sv 2019.02.12. 18:43:33

@rallus: hat birkaszaporodasnal tenyleg nem lesz szukseg MTA-ra...

HaCS 2019.02.12. 19:19:23

@MammyPress Média:

Hűha!
Téged aztán rendesen betaláltak. Valakinek szúrhatja a szemét a téma, vagy a blog.
Fizetett, vagy önkéntes szócsövek, trollok tömkelegét vélem felfedezni.
Micsoda névsor te jó ég!

:D

tede 2019.02.12. 19:21:55

Igazából ezeket a támogatásokat nem muszáj felvenni, ha valaki a patás ördögöt vízionálja a kormányba, akkor a tiltakozása jeleként szüljön gyereket és ne vegye igénybe ezeket az "aljas" támogatásokat. Hátha észbe kap a kormány.
Most ha a kormány azt mondaná, hogy aki a fél szemére megvakult kap mondjuk 10 millió forintot, akkor az élelmes emberek kiszúrnák az egyik szemüket? Nagyjából így hangzik ez, hogy a kormány pénzzel kényszeríti őket a szerencsétleneket a szülésre.
Én azt gondolom, hogy aki tisztességesen felnevel négy gyereket, az a támogatás összegénél többet, adott esetben jóval többet elkölt rájuk. Nem sajnálom tőlük és ezt úgy mondom, hogy én felneveltem 2 gyereket, tehát elszenvedtem az el qrók "áldásos" tevékenységét, ami főleg 2006 után csúcsosodott ki. Magyarul a fidesz féle családtámogatásokból gyakorlatilag kimaradtam, de nem vagyok irigy azokra, akik most igénybe tudják venni.
Amit esetleg az ilyen intézkedések kapcsán érdemes lenne vizsgálni, hogy mik a mellék hatásai. Mert gyereket szülni könnyű, felnevelni nem az. Ha a szülő csak a pénzért szüli a gyereket és utána a kapott pénzt eltapsolja, akkor bár gyerek lesz, de maga a támogatás mégsem hasznosult jól. Többen tartanak a lakásárak további emelkedésétől is. Van pár mellék hatás, azokat végig kéne zongorázni, de 3-4 gyereket vállaló családoktól én nem sajnálom a támogatást.

eßemfaßom meg áll 2019.02.12. 19:37:57

A szokásos rinya, jöhet a következő holnap.

morph on deer 2019.02.12. 19:46:37

@megvagyhadnagy:
“lekurvázza azokat, akik a mostani kormány alatt gyereket mernek vállalni.”

Nem azokat kurvázza (kvázi) le, hanem akika a mostani kormány MIATT vállalnak gyereket!
Magyarul, a “béranyákat”, akik ellenszolgáltatásért szülnek, - amit a hasonló feltételek függvényében üzött, ez esetben védekezés nélküli szex szokott megelőzni.

Az már csak ráadás, hogy az aljadék hazugság szerint orbán a “magyarság” megmentésén fáradozik, a “magyarok” kihalását vizionálja, és a “magyar nép” gyermekvállalási kedvének felélénkítéről beszél, mindeközben csak egy szük réteg szaporodását támogatná, - a haza dicsőségére!

Temélem a végleges törvényben már az is szerepel, hogy csak istenfélő, visszamenőleg hetediziglen igazolhatóan fajtiszta magyar felmenőkkel rendelkezô, orbáhitű fideszes házastársak szaporodását támogatja a kormány, a nem tisztafajú árja magyarok szaporodása nem kívánatos...

Csak sikerül lassan visszahozni azokat a régi szép időket, ugye milyen felemelő érzés?

Nagykörúton túli magyar 2019.02.12. 19:53:50

@morph on deer:
"mindeközben csak egy szük réteg szaporodását támogatná"
Igen, méghozzá a magyarokét. Ez az a szűk réteg. Tudom fáj nektek, hogy nem az importáltjaitok a támogatott réteg.

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2019.02.12. 20:03:23

@MACISAJT: "Szerintem meg ilyen kinézettel minimálisak a döntési lehetőségeid:
http://www.yooying.com/kissagnes.mammy"

Ez tenyleg durva. Azt hittem csak a szokasos kek haju, kover, leszbikus, de ez inkabb a kozveszelyes szellemileg leepult elmebeteg kategoriaja.

Kelly és a szexi dög 2019.02.12. 21:08:50

Nem kell parázni, nem kötelező a családalapítás, gyermekvállalás - homárok, libsik jobb is ha kimaradnak...

Pelso.. 2019.02.12. 21:39:54

@Ma is mentek gecizni?: Nem lehet 4 millióval számolni, hisz pl a közszférában is volt béremelés, az ugye költség. Az Audi meg messze bérátlag felett van.
Egyszerűsített költségvetésben látható az ilyesmi hitelesen.

anyadmajma 2019.02.12. 21:54:24

@Kelly és a szexi dög: pedig anyádról szól ez a blog, arról a büdös kurváról, te hazaáruló bolsevik geci birka.

Ellenzéki Tüntető 2019.02.12. 21:58:00

@MammyPress Média: "különösen azért, mert a CSOK óta legalább egy tízessel több az új lakások ára"

A CSOK-ról két dolgot kell tudni:
1. senki nem tudja felvenni, ezért senkinek nem is segít
2. brutál megdobja a lakásárakat

Na most hogy a kettő hogy lehet egyszerre igaz, azon a lippsi tudósok még dolgoznak.

VT Man 2019.02.12. 22:11:36

@HaCS:
Persze, a kommentelők a fizetett trollok, és nem pedig "furcsa mód minden indexes bloggernek ez a téma kattant most be", hogy "tenyészanyák, kurvák, pénzért szülők".

Komolyan, mintha az index központban kitalálták volna a tematikát, és szétküldték volna a blog.hu-s bloggereknek, hogy aki ilyenről ír, az garantált index főoldal.

Corvus69 2019.02.12. 22:29:53

ez a szar nemzet megérdemli hogy minél előbb kihaljon

MrzNur 2019.02.12. 22:33:55

Ha az Index lipsi a Blog.hu-val együtt, mi FASZNAK jártok ide?
Bayer blogja vár Titeket szeretettel, bár igaz, hogy kommentelni a nyomorultjánál.
Különben is, nem gyereket kellene csinálnom, hogy ne dögöljetek éhen?
NER birkák! ;-)

MrzNur 2019.02.12. 22:35:58

@MrzNur: telefon belejavított, értelmezhetően:

Ha az Index lipsi a Blog.hu-val együtt, mi FASZNAK jártok ide?
Bayer blogja vár Titeket szeretettel, bár igaz, hogy kommentelni nem lehet a nyomorultjánál.
Különben is, nem gyereket kellene csinálnotok, hogy ne dögöljetek éhen?
NER birkák! ;-)

anyadmajma 2019.02.12. 22:57:06

@VT Man: mi van te hazaáruló bolsevik geci birka, má megin nemteccik a igazság?

MammyPress Média 2019.02.13. 00:00:43

@Ellenzéki Tüntető: Majd egyszer elmesélem nekik, ha szeretnéd - nem olyan bonyolult!

törppicur 2019.02.13. 00:02:19

@MammyPress Média:
aranyom, a bérlakásprogramban mennyit kellene fizetni egy szerinted 30 milliós lakás bérleti díjaként? Segítek, ha huszonöt év alatt kifizetteted, akkor infláció nélkül 100 + ÁFA / hó.
Ki tartaná , üzemeltetné a bérlakásrengeteget? Mennyiért? Amortizáció kb mennyi?
Kik fogják tudni kifizetni?

törppicur 2019.02.13. 00:05:17

@törppicur:
ja azt kifelejtettem, bérlakásprogramnál azért valszeg az első egymillió elhelyezendő között kell lennie vagy félmillió délnorvégnek, ami rontja a program esélyeit.

eßemfaßom meg áll 2019.02.13. 06:40:27

@VT Man: "Komolyan, mintha az index központban kitalálták volna a tematikát, és szétküldték volna a blog.hu-s bloggereknek, hogy aki ilyenről ír, az garantált index főoldal. "

Nem kell ezt szétküldeni, az az 5 rendszeresencimplapos megmondó nagyon jól tudja mit kell irnia, hogy meglegyen a címlap. Jól idomitott propagandisták ezek.

eßemfaßom meg áll 2019.02.13. 06:54:35

@Feketehegyi: "A polgári (konzervatív, tőkés, stb.) világ, amióta létezik, kurvának tekint minden nőt. "

Hülye

eßemfaßom meg áll 2019.02.13. 06:57:19

@MrzNur: Az ilyen harcitrollokon röghögni

MrzNur

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Feketehegyi

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

eßemfaßom meg áll 2019.02.13. 06:59:33

@morph on deer: "Magyarul, a “béranyákat”, akik ellenszolgáltatásért szülnek"

Ez egy kicsit rasszistának tünik annak a fényében, hogy melyik az a népcsoport hol erősen felülreprezentált a megélhetési gyerekcsinálás...

Alien2012 2019.02.13. 08:09:19

@Nancsibacsi: Már ne haragudjon, de átlagbér tekintetében hülyeségeket tetszik beszélni Kend.

MrzNur 2019.02.13. 09:02:13

@eßemfaßom meg áll: A kérdés továbbra is áll. Ha nem tetszik, miért olvasol Indexet, ahol címlapos az adott blogbejegyzés, ráadásul a Blog.hu is az Indexhez tartozik. Tudod becsülendő, hogy a kihírdetett "Fake news" (a kormány szerint) újságírói nevüket adják a cikkekhez, blogokhoz. Nézd meg, hogy az origón adott-e ugyanez. Bayer blogja nem kommentelhető (no comment!)
A blog ilyen műfaj, nem tetszik, nem olvasod. De jobb fröcsögni, libsizni, buzizni, sorosozni. A vicc az, hogy ugyanúgy rühellem az ellenzéket, mint a kormányt, ugyanaz a kommunista gondolkodásmód jellemzó mindre, de szánalmas ez a szemellenzős hozzáállás részletekről.

morph on deer 2019.02.13. 09:12:14

@eßemfaßom meg áll:
“Ez egy kicsit rasszistának tünik”

Neked. Ahogy szokták mondani: mindenki magából indul ki.
Mármint saját magából, mivel tegeződünk. :)

Ha jobban megnézed, látni fogod, hogy én nem “megélhetési” anyaságról írtam, hanem a “béranya” kifejezést használtam. Nem véletlenül.
A “megélhetési” jelző feltételezi a szükséghelyzetet, azt jeleni, hogy a mégélhetéshez van szüksége valakinek ezt vagy azt tenni. Többnyire azért,, mert nemigen van választási lehetősége, nem áll rendelkezésére más opció.

Ezzel szemben bérért, ellenszolgáltatásért tenni valamit elsősorban szabad választás kérdése, amit ugyan motiválhat érdek, de azt többnyire a gyarapodás leherőségének érdekében történik, nem csupán a megélhetés motiválja.

Hidd el, hogy tudom melyik fogalom mit jelent, és nem szoktam mást írni, mint amit akarok. A fenti magyarázat ezt remélem egyértelműen illusztrálja.
De azért köszönöm a segítséget.

morph on deer 2019.02.13. 09:14:42

@Ma is mentek gecizni?:
“Tudom fáj nektek, hogy nem az importáltjaitok a támogatott réteg.”

Te érted is amit írsz? Csak kiváncsiságból, semmi komoly. :))

teéjesenmindegy 2019.02.13. 10:19:00

@HaCS: "Téged aztán rendesen betaláltak. Valakinek szúrhatja a szemét a téma, vagy a blog."
SZerintem minden normálisan gondolkodó józan embernek szúrja a szemét ez a foshalmaz amit ez a banya ideszart.

A fasz kivan azzal, hogy ilyen kretének osztják az észt.
"A megoldás magasabb bérek és bérlakások". Ja bazmeg.
Ha éppen szülsz akkor nem nagyon dolgozol, tehát baszhatod a magasabb bért. Aztán nálam mint munkaadónál ha jelentkezik valaki, hogy ő nő és gyereket akar akkor kétszer annyit kéne fizessek neki? Vagy mindenkinek?
A bérlakásokat meg mégis hogy a francba képzeli? Minden sarokra egyet? HOgy lehessen válogatni, és odamenni, ha fater ott kap munkát? Minden városba? Vagy egy nagy lakótelepet, aztán oldja meg mindenki ahogy akarja?

AZ a kurvanagy hellyzet, hogy bejött a liberált propaganda, és a hagyományos értékek leértékelődtek. A nők nem családot akarnak hanem önmegvalósítani. Ami az esetek 99%ban abban merül ki, hogy 35 évesen is romkocsmázik és kefél részeg angolokkal, aztán coelho idézetekkel nyugtatja magát amíg elmegy jógára.
Marie Curie önmegvalósított mégis volt két gyereke, és lófasz támogatást nem kapott ingyen senkitől. Az ilyen mamypressek pedig akkor sem fognak semmit soha letenni ha ezer évig önmegvalósítanak.

Nancsibacsi 2019.02.13. 10:26:30

@Feketehegyi: "A polgári (konzervatív, tőkés, stb.) világ, amióta létezik, kurvának tekint minden nőt."
Ez így, deklaratíve - bele van égve a hitedbe, és onnan kezdve igaz?

"Kéretik szétnézni a valódi Magyarországon. Milliók szegények állás/munkavégzés mellett, és élnek szinte teljes kiszolgáltatottságban. Nem segélyen! És velük él a legtöbb gyerek."
Nyilván lehet úgy definiálni a szegénységet, hogy ez igaz legyen, de én arról beszéltem, hogy az 1-3-nak jól jönnek ezek az intézkedések, mert tudják őket használni - a 4, aki nem dolgozik, az kb mindenből ki van zárva. Mert a hitel jövedelemhez/munkaviszonyhoz kötött, mert az adókedvezmény munkabérhez kötött, stb. És ez jól is van így.

Nancsibacsi 2019.02.13. 10:27:42

@Alien2012: Már ne haragudjon, de keressen rá Kend, aztán rájön hogy ki beszél hülyeségeket.

2019.02.13. 11:05:58

A bloggerina vagy nagyon elvakult, vagy rettentően butus, sajnos más opciók nincsenek.

teéjesenmindegy 2019.02.13. 11:07:19

@Nancsibacsi:
"a hitel jövedelemhez/munkaviszonyhoz kötött, mert az adókedvezmény munkabérhez kötött, stb. És ez jól is van így."
Bizony jól. Nem arra van szükség, hogy a rejtett erőforrás beiizítsa a gyerekgyárat, hogy aztán azok ne járjanak iskolába, és csak újratermelje magát a cigánytelep.
Arra van szükség, hogy olyanok vállajanak több gyereket, akik fel is nevelik.

MammyPress Média 2019.02.13. 11:15:24

@teéjesenmindegy: Értem... erre van szükség!
És mert ők nem olyan rondák/buták/libsik/stb, mint én, ezert nekik ehhez a felneveléshez nincs szükségük jól működő egészségügyi-, oktatási, vagy épp gazdasági, jogi rendszerhez - simán elegendő, ha kaphatnak a hitelükhöz támogatast!
Tényleg hülye vagyok, hogy ezt nem látom át és be...

Andy73 2019.02.13. 11:26:20

"Én is felneveltem ugyan négy gyereket, de sosem éreztem késztetést, hogy összeadjam, mennyire rúghat akárcsak a szakkörök, sporteszközök díja, igaz: én botor módon a saját örömömre – és költségemre – szültem mind a négy kölköt! (Nem is igen kaptam semmit Állambácsitól, pár megalázó helyzeten kívül.)"

Ezekkel a sorokkal lebuktatja magát a hazug blogger. Ezer százalék, hogy nem szült négy gyereket, akkor biztosan nem agitálna a családtámogatás ellen, pláne az olyan ellen, amely a nagycsaládosokat kiemelten támogatja. És ha szült volna akár csak egyetlen gyerekeket is, akkor tudná, hogy az állam már egy gyermek után is ad támogatást, évtizedek óta.
Már az átkosban is volt gyes-gyed, szocpol, stb., és több gyerek után jelentős összeggel támogatták az ingatlanvásárlást, építkezést is. Még a szociknál is volt családtámogatás, a különbség, hogy a Bokros-csomag idején meg a böszme-libás idejében alaposan visszavágták, a jobboldali kormányok viszont nem, hanem inkább növelik a támogatásokat.

eßemfaßom meg áll 2019.02.13. 12:26:37

@Kolompár Magneto:

"A bloggerina vagy nagyon elvakult, vagy rettentően butus, sajnos más opciók nincsenek. "

Dehogy nincs. Elvakult és egyben még buta is mint a segg.

Orbán köszöni a munkásságát :)

teéjesenmindegy 2019.02.13. 12:58:45

@MammyPress Média:
Figyelj te satrafa!
Nincs egészségügy? Nincs oktatás? Nincs jogi vagy gazdasági rendszer?
Naponta gyerekek ezrei halnak meg?
A kamatmentes hitel olyan nagyon fáj neked? Ott az indexen a kiszámoló, hogy ha felveszed és simán államkötvénybe teszed, akkor 10 millát keresel vele 20 év alatt. Abból azért kijön egy-két iskolatáska, nem?
Ja, hogy ahhoz mondjuk ész is kell?

Elmondom mi van. Akinek eddig volt 2 gyereke és középosztálybeli az erősen elgondolkodik, hogy csináljon egy harmadikat. Akihez meg bottal se nyúltak az elmúlt 10 évben az pedig mamypress néven írkál faszságokat.

MammyPress Média 2019.02.13. 13:33:10

@teéjesenmindegy: Olvasva a sok építő hozzászólást, fejet kell hajtsak az érvek előtt: tényleg minden jó így! Szuperek vagytok, és végtelen a bölcsességetek - hála a megfelelő vezetésnek!
Az ország hasít, a kiváló munkamorál mellett bőven belefér az ehhez hasonló baromságok böngészése, és az ország érdekében hasonló bölcsességek hintése alá - okító célzattal! Az egyetlen gond, hogy a sok hozzám hasonló förmedvény behozna egymillió arab terroristát - de szerencsére ügyesen gátat szabtok ennek, így már csak tőlünk kell szabadulni!
Megyek, keresek egy botot... és közben csodálom nagyságotokat!

2019.02.13. 17:12:03

@MammyPress Média: a hisztitől még nem lesz igazad. A posztban meg tényleg bődületes marhaságokat hordtál össze.

teéjesenmindegy 2019.02.13. 18:45:37

@MammyPress Média:
Építő hozzászólást? Neked? Mi a fasznak?
Amit csinálnak arra ugatsz, és kitalálsz egy olyan agymenést, ami csak ezer sebből vérzik. Tessék, mesélj, hogy
- Hogyan emelnéd az anyukák fizetését a (nemtom duplájára), hogy az garantálva legyen nekik, ja, ha megbetegszenek akkor is megkapják, hiszen szerinted akkor szülnek, ha ezer százalékig biztosan minden körülmény biztosítva van
- Hova építenéd a bérlakásokat, hogy közben ne gettók legyenek, hogy a munkaerő mobilitása ne csökkenjen, és hogy a környék is olyan legyen ahova hajlandóak is odaköltözni.

"Szuperek vagytok, és végtelen a bölcsességetek - hála a megfelelő vezetésnek! " Gratulálok ehhez a mondathoz. Te, az van, hogy én a vezetéstől függetlenül érzem magam bölcsnek. Szar lehet úgy élni, hogy a vezetéstől függően érzed magad tökhülyének vagy bölcsnek. Bár elnézve téged ez a kisebbik problémád.

A szalmabábjaid meg röhejesek.
"szuperek vagytok" "hasít az ország" "minden jó így"..
Ezeket te mondod nagyon ironikusan. Nem kell ahhoz szupernek lenni, hogy felismerje az ember a baromságokat amiket összehordasz. Nem hasít az ország, de jobban megy mint eddig. És nem, nem jó minden így, de egyik részről lényegesen jobb mint volt, és ha a te agymenéseid lennének megvalósítva, akkor lényegesen rosszabb lenne.

Az arabokat nem tudom miért hoztad fel, meg hogy jöttek ide. Szerintem hagyjuk, neked nyilván semmi félnivalód nincs tőlük.

Keresel egy botot? Minek? Annyira szar a helyzet, hogy te is csak bottal piszkálod meg?

tede 2019.02.13. 19:50:34

@MammyPress Média: siránkozni a legkönnyebb egyébként. Mondjál alternatívát akkor, mert azt nem olvasni a cikkben, csak azt, hogy minden rossz.
Azt láttuk, hogy az el qróék hogyan támogatták a családokat. Ja, nem támogatták különösebben. Családi adózás nuku, több gyerekes családos emberek fizettek extra adókat, mert sokat kerestek, miközben a feleség otthon gyesen/gyeden a gyerekekkel. Szemben mondjuk a gyerektelen párral, ahol a 2 kereső többet kap összesen, mint az egy kereső a másik családban, de el qróékat nem zavarták ezek a dolgok, ők nem családban gondolkodtak.
Én csak ezt az alternatívát ismerem, amit az el qróék csináltak meg van a fidesz féle, ami valóban nem tökéletes, de TE melyiket választanád, ha tényleg lenne 2-3 gyereked?

MammyPress Média 2019.02.13. 20:09:32

@tede: Négy van! És igen - a régi támogatás szar volt, nem csak azért, mert nekem nem jutott belőle.
De ez nem csak szar, hanem veszélyes is! És mint láthattuk: nem okoz problémát bárkit bármikor utcára rakni - márpedig ennek a nagy hitelezgetésnek újabb családok számára jelenti ezt a veszélyt...
Szerintem fontosabb problémák gátolják a gyerekválalást, mint a hitel támogatottsága, amit a többség fel sem tud venni, aki mégis, azok egy része nem fogja tudni fizetni. Az egészségügy, az oktatás, a jogbiztonság rendezése többet jelentene, mert maga az ország lenne élhetőbb, és nem csak a családokat támogatná, de az elvándorlást is csökkentené.
A hitel ezen nem segít...
A CSOK áttett 10Milliót a befektetők zsebébe (teljesen véletlen, hogy kik azok), mert ugyan néhány család megkapja, de ennyivel többe is kerül már a lakás. Ez támogatás?
A hitelképesség egyre ritkább, az átlagjövedelem a többségnek álomjövedelem!
Ha véletlenül átcsúszik a kérelem, akkor se tud igazán mit kezdeni vele sok család. Ez támogatás? Mert nekem hitel-reklámnak tűnik... Csak itt, csak most, csak ha szülsz hármat! Vegyék-vigyék!
Ez már támogatás??? Ez a családpolitika?
Vehet hétszemélyes autót... 2,5Millióval olcsóbban! Igaz, tankolni nem fog bele, de legalább végre büntethetik, ha nincs bent három gyerekülés. Ez támogatás? A családok hány százaléka fog tudni élni vele? És hány ügyeskedő lesz?

Anno tudomásul vettem, hogy nincs... nekem nincs! De legalább nem hazudták a képembe, hogy "deeeee"! És nem kellett tapsikolni hozzá...
Csendben boldogultunk, ahogy tudtunk! Ami nem jó volt - de kiszámíthatóbb, mint most! És a kiszámíthatóság az fontosabb egy családban, mint a hitel...
Ami persze: akár jó is lehet, ha nem önmagában "ennyi"!

tede 2019.02.13. 20:36:50

@MammyPress Média: A családi adózással akkor te jelenleg nem fizetsz gyakorlatilag adót, a 4 gyerek mellett. Ez önmagában messze messze többet jelent, mint bármi, amit a szoci oldal valaha is adott. Ehhez ráadásul biztosan nem fognak hozzányúlni, itt a biztonság megjelenik.
A CSOK hatását meg szerintem eltúlozzák, főleg a ballib oldal. Időben egybe esett a nagy drágulásokkal és voltak kirívó példák valóban, amikor a CSOK előtti árra hipp hopp rárakott 9millát a vállalkozó, de a magasabb árakat a normál vevők felé is tudták érvényesíten a vállalkokozók közben. A CSOKosok kisebbségben vannak a vásárlók között. A 1,5 szobás panellakás ára nem a CSOK miatt ment fel, ezt te sem hiheted.
Jó, az az érved jogos, hogy lebegtetik előtted a lehetőségeket, amikből kimaradsz az életkorod miatt vagy valamelyik feltételnek nem felelsz meg. Ez valóban kellemetlen érzés, ezt meg tudom érteni, de érted ilyen alapon mondhatnád azt is, ha angol férjed lenne, akkor megcsinálhattátok volna azt a trükköt, amit egy vegyes család csinált, hogy felmarták kint is a támogatást és ideköltöztek a gyes idejére, mert itt is felmarták. Na ebből is kimaradtál például.
Érted? Az hogy nem tudod kimaxolni a lehetőségeket még nem jelenti azt, hogy sz.r a helyzeted, ha egyébként jóval több támogatást kapsz mint korábban.

2019.02.13. 21:05:21

@MammyPress Média: nézd, ezek lehetőségek, nem pedig kötelező dolgok. Nem _kell_ felvenni a kölcsönt, nem _kell_ megvenni a kocsit, de aki akarja, és van hozzá némi alapja, az megteheti némi segítséggel. Ajvékoltok itt, hogy Orbánnak nem szültök gyereket, de baszki, nem is neki kell, magadnak szülsz, ha akarsz, és ha agy döntesz, kapsz hozzá támogatást. Ha én azt mondom egy gyereknek, hogy adok száz forintot a csokidba, ha csokit veszel, az nem azt jelenti, hogy meg kell vennie a csokit, hanem hogy segítek benne, ha vesz. És nyilván érted ezt te is, meg a többi hisztiző is, csak most ez a trend, szapulni kell ezt a dolgot, csak ugye elég hülyén veszi ki magát mindez, főleg annak tükrében, hogy a csudálatos ellenzék, mikor anno kormányon volt, lószart se csinált ezügyben. Így lehet pillanatok alatt nevetségessé válni, ezért kapod a savazó kommenteket, ha esetleg nem jött át eddig :) Mellesleg jelen állás szerint, mai indexes cikk alapján ez az egész komplett buli 250-300 milliárd forintba fáj. Ha nem tudod, akkor mondom, hogy ez az éves költségvetés bő 1%-a. És ezen parádéztok, ez az a rettenet, ami történik a családosokkal. Szerinted miért nevetnek ki titeket?

eßemfaßom meg áll 2019.02.14. 07:24:01

@MammyPress Média: Úgye az még a tehülyefajtádnak is megvan, hogy a lakásárak nem a csok miatt mennek fel mindenhol a világban és még csak most kezd ott tartani (reálértéken) a magyar ingatlanár ahol a Dicsőséges Ferenc uralkodása alatt állt?
süti beállítások módosítása