Próbamunkán...
2015. szeptember 26. írta: MammyPress Média

Próbamunkán...

Esik! Tegnap még ragyogott a nap – ma meg egész nap úgy érzem, megfojt ez a szürkeség. És persze ilyenkor megáll az élet, a közlekedés – de azért nekem sikerült fél órával korábban érkeznem a megbeszéltnél… Nagy ügy – jobb, mintha késnék, nem?

Síri csend van az irodában, még az esőcseppek kopogása is behallatszik, csak az én billentyűzetem töri meg a ritmusát… Mindenfelé asztalok, ahol némán ülnek és dolgoznak. Hát kell ez nekem?!?

De hisz’ én is ezt teszem… itt ülök, írok, és ha előttem a laptop, akkor már megszűnik az eső, megszűnnek a néma asztalok – és a gondolataimban máris ezer színben pompázik a világ!

Már csak le kell írnom, hogy másnak is színesebbé tehessem!

Talán jó helyen járok hozzá…

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr837836770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása