Tompika, a haza bölcse
2019. március 05. írta: MammyPress Média

Tompika, a haza bölcse

Drága Tompikám!

De még milyen drága - de ezt most hagyjuk…

tarot_decks_3.jpgCsak akartam mondani, hogy mennyire igazad van: én például simán élvezem a napi 12-16, néha 20 óra munkát! Igaz, a sokasággal ellentétben nekem többféle munkám is van, és mindegyik egyben a hobbim is. Sokoldalú vagyok, majdnem mint a Lölő - csak nekem kicsit más a jövedelem-besorolásom, de az legyen a legkevesebb! És az lett! Látod, micsoda boldogság: kívánni sem lehet többet!

Tényleg örömmel dolgozom, és nagyon élvezem, akárcsak te! Jó: majdnem. Talán az élvezet megnyilvánulása kicsit más! Nekem maga a munka a drogom, nem munka közben vagy helyett fogyasztom, mint egyesek… Nüansznyi a különbség, de azért érted talán! Na jó, de azért értékeld legalább, hogy feltételezek rólad ennyit! Már hogy érted...

A baj csak az, hogy bármennyire is bírom ezt a tempót, néha jó lenne leállni egy kicsit! Pihenni, szabadságra menni, esetleg a gyerekekkel csinálni valami programot… Jó, tudom, hülyeségek, pont olyanok, mint az EU: ezeken kívül is van élet!

Ha pedig túlhajtom magam, legalább nem terhelem az országot a nyugdíj igényemmel, sőt: nem kell aggódjak, hogy majd csak heti egy farhát jut a leveses fazékba… A következő infarktusom szerencsés esetben rock’n’rollos lesz, mint Elvis - és akkor az egészségügyet sem fárasztom a jelenlétemmel. Pénz befolyt, az a lényeg… Hogy ti jól érezzétek magatokat! A haza érdekében, persze... Betegeskedni meg úgy sincs idő, mert ha nincs meló, nincs zsé - ezért is praktikus, hogy állami kórházba kerülve így megnövekedett az esély a korai távozásra. Hálás vagyok, hogy ezt azért elintéztétek, sokkal jobb ez így, mint a szülőképesség lejárta után betegen vergődni!

A gyereknek meg ne legyenek igényei, örüljön, hogy megszületett! Jó, hát nem a legjobb helyre, mert ő sosem fog a saját lábán úgy állni, mint néhány más gyerek, de ez már az ő baja! Örüljön, hogy nem lát, mert állandóan dolgozom!

S ha véletlenül lezüllik majd, rákap a piára, drogra, nőkre - mert nem értem rá megnevelni, foglalkozni vele, miközben élvezettel dolgoztam a több mint negyven órámat - akkor sincs baj: politikus bármikor lehet belőle!

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr4114669043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.05. 10:25:00

S mégis, sokkal jobban látja a valóságot, mint a ballib megmondóemberek, akik luxusvilláikból dirigálnak. Aki túlórázik, az jobban szereti, ha ezt rendezett körülmények közt teheti meg. Nem lehet mindenki milliomos, mint a ballib megmondóemberek, akik heti egy cikkért százezreket kapnak.

MammyPress Média 2019.03.05. 17:54:42

@MAXVAL bircaman közíró: Hazudnék, ha azt mondanám, hogy tudlak követni... Szép szőke szempillákat rebegtetve kérdezném, hogy “most mi van”?!? Vagy legalább hány éves a kapitány?

MammyPress Média 2019.03.05. 21:48:12

@MAXVAL bircaman közíró: Jobban látja a világot? Kinél??? Melyiket?
A hozzászólásodat akkor tudnám értelmezni, ha ÉN egy ballib megmondó ember lennék, aki a luxusvillájában ülve dirigálok és felveszek százezreket hetente egy cikkért... De mivel se bal, se lib, se megmondó, se luxus, se villa (na jó, az van - 6 alumínium, meg 6 olyan inoxféle), se dirigálás, se százezrek... Marad az ember - meg a hetente (átlag - néha több, néha kevesebb) egy "cikk", amit én firkának hívok, valójában egy blogbejegyzés.

Túlórázni pedig nem rendezett körülmények között (az most pont nincs), hanem megfizetve szeretnek az emberek. És főként: pluszpénzért, amit plusz dolgokra költhetnek - nem azért, hogy hátha akkor sikerül túléljenek!

ankica 2019.03.28. 21:07:36

@MammyPress Média: Mindegy kiről szól ez a cikk, nekem így ahogyan van nagyon tetszik, mert abszolutt az igazságról szól. Történetesen én most éppen az egészségügynek vagyok a halottja egy súlyos baleset után, és valóban azt várom mikor hívnak az örök hazába, vérlázító ami itt megy ebben az országban.
süti beállítások módosítása