Még a Törpök élete sem csak játék és mese...
2018. május 17. írta: MammyPress Média

Még a Törpök élete sem csak játék és mese...

sendeesmurf.pngNincs ez másképp felénk sem! Hallottál például a gonoszról, a csúf Hókusz Police-ról?

Hogy a héten már megbüntettek - rendben! (Nem, nincs rendben, de mit tehetnék? Ez van!) De szerda éjjel ismét kiemelten bántak velem - mármint: kiemeltek a sorból! 

Igen, az én vétkem: nem ellenőriztem aznap reggel, hogy a bérelt autó kötelezője rendben van-e - mert ha így tettem volna, akkor láttam volna, hogy múlt héten lejárt! Helyszíni bírság - rendesek voltak, a legkisebbet kaptam - 5000 Ft!

Igaz, ennek leadminisztrálása bő fél órát vett igénybe, ami - mivel épp két címre is pizzát vittem volna - egy örökkévalóságnak tűnt számomra is, és azoknak is, akik pizza helyett - éjjel! - csak egy SMS-t kaptak, hogy a vacsorájukat a hatóság épp feltartóztatja... Tudom, örüljek, hogy nem le! Mert akár a rendszámot is levehették volna, hiszen kötelező nélkül nem mehetek forgalomba, márpedig 2-ig az én feladatom volt meggátolni az éjszakai baglyok éhhalálát!

Ki is vittem még pár címet, majd - mintha csak éreznék, hogy nem kéne mászkáljak az autóval - egyszer csak elfogytak. Hallgatott az applikáció, és én is... már attól féltem: elalszom a kocsiban! Kezdtek nagyon nyúlni a percek, mert szerdán csak éjfélig van a klub, ahol ilyenkor várakozni szoktam - ellenben minden eszközöm (kezdve az agyammal és a tabletemmel) a lemerülés szélén volt, nem tudtam rajta semmit csinálni.

Háromnegyed kettő! Na jó, ez egy ilyen este... A fáradtság hatványozottan kezdett rám törni, így úgy gondoltam: lassan, de biztosan elindulok haza!

1:58 - már az utolsó kanyarok felé járok... és felhangzik a tablet ismerős csipogása: irány vissza!

Nem állítom, hogy nem fejlesztettem ismét tovább a káromkodási szókincsemet, de ez van: ha menni kell, hát menni kell! A pizzás fiúk legalább ennyire örültek a helyzetnek (már mindent letakarítottak, kezdhették elölről!), de örültek, hogy egyáltalán volt még, aki kivigye...

Hát persze: ez a dolgom! Kifizettem és indultam is! Váltani akartam, de már a kassza is szinte kész volt - hát adtam nekik kiszámolt pénzt. Nem jeleztek nagy címletet, még maradt így is egy kis váltó.  Csakhogy a címre érkezve kiderült: mégiscsak nagy pénzük van! Éjjel fél 3 lévén már esélytelen volt, hogy váltassunk bárkivel, a környéken megszűntek az éjjel-nappalik... Visszavinni már nem tudnám a pizzát, ha nem fizetnek - és amúgy is az a cél, hogy az éhes ember jól lakjon! 

Így történt, hogy a pizzatáskában felejtett bírságomra teljesen apróban számoltak le éjjel 3/4 3-kor 4500 Ft-ot...

Hókuszpók?!? Ugyanmár! Rajtam nem fog ki... Holnap folytatódhat a játék és mese

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr2613965884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása