Sok hülye megszavazta…
2018. április 15. írta: MammyPress Média

Sok hülye megszavazta…

yinyang2017pose.pngEgyebet se hallok egy hete! Nem lehetne már ezt befejezni?!? Igen, vannak emberek, akik már fájóan buták! Amikor a fiatal történész lány a brüsszeli utasításra bevezetendő arab számokra azt mondja, hogy “hát én másképp látom, mert történész vagyok”, akkor igen, megértem az indulatokat! De senki nem úgy születik, hogy buta akar lenni!

Visszautasítom, hogy napok (? évek!) óta azt hallgatom: a sok birka, és ez egy primitív nemzet! És nem csak azért, mert az én népemről szólnak, aminek én is részese vagyok, hanem mert egyrészt ez nem csak az ő hibájuk: a rendszeré, a családé, az oktatásé… Másrészt ez ugyanaz a nép, amelynek szürkeállományát világszerte ismerik és elismerik! Igen, ez benne a különleges: nem vagyunk egyformák! Hogy kit hova hoz a gólya, és milyen lehetőségek kerülnek elé - az nem a mi döntésünk! Hogy mit kezdünk vele - az igen! Az határoz meg minket! Az dönti el, hogy mennyit érünk… Nem az, hogy mennyink van, nem az, hogy milyen a bőrünk színe, vagy melyik pártra szavazunk!

Elegem van ebből az értelmetlen pocskondiázásból, és nem értem, miért nem zavar senkit, hogy a saját népét, a saját közegét hordja le mindennek…

Megjegyzem: a nép nem leváltható! Tehát nem őket kell elzavarni, ha szép szólamokkal, vagy épp egy zsák krumplival megvezethető, megvásárolható - hanem azokat, akik ezt teszik velük! Mindegy, milyen színekben érkeznek…

Magyar vagyok! Még ha a politikusaink ezt el is felejtik: az én felelősségem, hogy én ne feledjem, mert nekem fontos! És nem vagyunk egyformák… ahogy egyik nemzet sem! De ha különbnek érzed magad a másiknál, akkor bizonyíts: nem, nem azzal, hogy lehordod őket, szavaik nekik is vannak! Tedd a dolgod, ahogy szerinted helyes - mellesleg: ők is csak ezt teszik!

Amúgy meg el kellene végre dönteni, hogy most akkor "a sok hülye megszavazta", vagy csalás volt… Én ez utóbbit gondolom, szándékos csalástól a visszaélésekig, és a piti majdénmegmutatom indíttatású önálló kezdeményezésekig minden volt ebben a választásban, csak demokrácia és tisztesség nem! De hát: minek is az...

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr3913836276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása