Össze-visszafogás...
2018. február 05. írta: MammyPress Média

Össze-visszafogás...

Ébresztő: kampány van! - mondottam én is, de ez nem csak az embereknek, hanem a pártoknak is szólt (volna)! Persze, a szélkakasban az a jó, hogy nem akar felébreszteni...

mapof_hu.jpgTöbben kérdezték, hogy "jódehátmitkénecsináljona Zellenzék" - és én próbáltam is itt-ott hangot adni neki...
Nem, szerintem épeszű ember nem várja, hogy a választásokon fogjanak össze - bár fenntartom: a FIDESZ után választást nyerni a biztos bukás egy pártnak!
(Amúgy meg: végiggondolta már valaki ezt a mondatot: "Lacikám! Mi hiszünk benned, de a másik párt Boriskájának jobb a marketingje, nem indítunk!"? Hát... köszi!)

Lehet(ett volna) inkább a kampányban összefogni, és a problémákat - alátámasztva, közérthetően - együtt eljuttatni mondjuk Mári nénéhez is, aki legfeljebb a köztévét tudja fogni, és abból kell eldöntse, hova teszi az X-et!

De a mélyen tisztelt Ellenzék csak a választási matekkal van elfoglalva... Én már Soros előtt is hangot adtam neki, hogy szerintem megvették őket, mert ha maguktól ennyire bénák, akkor nem is érdemlünk mást, mint Orbáni Ámokfutást!

A kormány vérszemet kapva már naponta produkál olyan dolgokat, és szól be olyan mondatokat, amelyek más országokban lemondásokat, füstfelhőket, büntetőeljárásokat eredményezne - nálunk lassan szóra sem érdemesek... Igaz, már nem is nagyon van hol szólni, legfeljebb egy-két hozzám hasonló hülye vesztenivalóval már nem rendelkező veszi a bátorságot, és próbál legalább a blogján élni a szólás jogával, amíg még lehet...

Ezt azért érdemes átfutni - igen csinos kis összefoglaló... - pedig nem is én csináltam! Még lenne mit hozzátegyek, de azért egész jól hozza az elmúlt időszak történéseit!

Igen, lassan már csak a blogok maradtak, amit persze alig olvastok, még kevesebben mertek megosztani - így viszonylag ritkán jut el 200 emberhez! Ha mégis, azt onnan lehet tudni, hogy abban a pillanatban megjelennek a "trollok", és hozzászólásaikkal emelik a kormány színvonalát... Igen: emelik! Mert ennél lejjebb vinni már képtelenség!

És bár tudnék megoldást, hogy "dehovategyükazikszet" - de nem tudok! Aki szimpatikus... Aki a legkevésbé káros... A lényeg, hogy el KELL menni szavazni! A legkevésbé rosszra - ami az én szemeben a demokrácia megcsúfolása, csakhogy nem igazán marad más választásunk!

És - örüljünk, hogy még egyáltalán van választásunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://mammypress.blog.hu/api/trackback/id/tr3713635550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrGehaeuse 2018.02.18. 01:40:02

A sokadik blog ami jól írja le a problémát. A megoldás a taktikai szavazás.
süti beállítások módosítása